grudnia 21, 2017

DELIA GOOD FOOT - ULGA DLA STÓP

Hej!

Wiem, że temat pielęgnacji stóp nie jest zbyt popularny zimą. Sama przyznam się, że po macoszemu traktuję tę część ciała. O jej pielęgnacji przypominam sobie, gdy zaczyna robić się ciepło i trzeba wyjąć sandały. Ale o stopy warto dbać cały rok, aby wiosną i latem pięknie się prezentowały. Z pomocą przychodzi nam marka Delia, która stworzyła całą serię kosmetyków do pielegnacji stóp.

Ja skusiłam się na kąpiel perełkową z mocznikiem, gdyż po ciężkim dniu pracy (często w butach na wysokim obcasie) lubię się zrelaksować. A ten relaks przynosi mi właśnie ciepła, aromatyczna  kąpiel stóp.



Produkt jest umieszczony w plastikowym pudełku. Wystarczy nalać do miski 3-4 litry ciepłej wody i wsypać do niej jedną zakrętkę perełek. Woda szybko barwi się na kolor zielony i zaczyna intensywnie pachnieć. Zapach jest bardzo przyjemny, odrobinę mentolowy, ale nie chłodzący. Na pewno bardzo odprężający. Kąpiel powinna trwać ok 15-20 minut. Po tym czasie osuszam stopy i włączam tarkę z Scholl. Dzięki dużej zawartości mocznika skóra jest bardzo dobrze zmiękczona i nawilżona. Dzięki temu dużo łatwiej jest ją złuszczyć tarką. 

Nie oszukujmy się. Jeśli mamy zaniedbane stopy z narośniętą warstwą twardego naskórka to na pewno ta kąpiel jej nie złuszczy. Lepsze na pewno okażą się skarpetki z kwasami owocowymi. Jeśli jednak regularnie pielęgnujecie stopy to kąpiel jest świetną kuracją przygotowującą do pedicure. Skóra stóp jest po niej miękka i gładka, łatwiej odepchnąć skórki z paznokci. Stopy wyglądają zdrowo i schludnie. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które tak jak ja nie zajmują się stopami codziennie, a najczśsciej raz w tygodniu - raz na dwa tygodnie. Nawet jeśli nie macie problemów ze zrogowaciałym naskórkiem, a cierpicie np z powodu bolących stóp, opuchnięć lub po prostu chcecie się odprężyć to serdecznie Wam polecam ten produkt. Znajdziecie go w drogeriach Rossmann w bardzo atrakcyjnej cenie.




Pozdrawiam
Emi

7 komentarzy:

  1. nie przepadam za kąpielami stóp, nie mogę usiedzieć tyle w miejscu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wtedy czytam po prostu książkę lub ogladam YT, albo czytam blogi. To tylko 15 minut a najczęściej nie zauważamy ile czasu spędzamy np przed tv czy na fejsie.

      Usuń
  2. Idealny pomocnik do wieczornego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba się skuszę. Staram się regularnie dbać o stopy i taką kąpiel chętnie by przyjęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i wyrażenie swojego zdania :) Jeśli Ci się u mnie spodobało, dodaj bloga do obserwowanych i daj mi znać w komentarzu- z przyjemnością odwdzięczę się tym samym.

Zostawiając komentarz zgadzasz się z Polityką Prywatności.

Do zobaczenia !

Copyright © 2016 Uroda Według Blondynki , Blogger